Member details

Muggen zijn kut!

Join

Sort by: -Old first- | New first

29 Jul, 18:53
Zouden muggen ook een nuttige functite hebben?
29 Jul, 19:35
Ja teminste dat hoorde ik van iemand,,
De larven van een mug zijn blijkbaar voedsel voor andere dieren die het zonder die '' muggenlarven'' niet overleven..
nu lijk ik ook even slim
29 Jul, 21:10
Ok, even Googlen:

Muggenlarven zijn belangrijk bijvoorbeeld als voer voor vissen. Ze helpen zo dus het natuurlijk evenwicht in stand te houden. U bedoelt met uw vraag mogelijk wat het nut is van deze dieren voor de mens. Die vraag is moeilijk te beantwoorden en hangt van het woongebied af. In gebieden waar de mens van zoetwatervissen leeft is het duidelijk dat er zonder muggen veel minder vis, dus hoogwaardig voedsel, zou zijn.

A.u.b. :xd:
29 Jul, 21:23
Wespen eten ook muggen. Maar wespen zijn OOK kut....
29 Jul, 21:37
De muggen denken in ieder geval dat het hun nut is om mij te irriteren :wtf:
29 Jul, 22:26
Oke, nou zeg ik niet dat muggen niet kut zijn natuurlijk!
Maar nu effe een tegenstelling dan:

Zouden MENSEN ook een functie hebben???

Denk daar maar eens over na... :(()

29 Jul, 23:17
Ik weet niet of ze nuttig zijn... nooit de zin erin gehad om me erin te verdiepen! :-@
Ze zijn gewoon vreselijk irritant!
Eva
29 Jul, 23:18
Nee.
30 Jul, 01:11
Heb er geen idee over.. Maar in mijn ogen kunnen ze beter weg blijven..
Miss voor andere diieren nii.
Mjaa..diie kennen oowk wat anders eten mis.?:-p
30 Jul, 01:14
"Zouden MENSEN ook een functie hebben???"

Ah, dat is een betere vraag:

We verneuken de natuur, we verneuken dieren, we verneuken het klimaat, we verneuken de atmosfeer, we verneuken het uitzicht, we verneuken de lucht....

Misschien proberen muggen ons wel dood te irriteren zodat ze eindelijk in vrede kunnen leven..... nee ze zijn gewoon kut! :-)
30 Jul, 08:30
Spinnen moeten ook eten...ik laat de Sebastiaans altijd hangen, helpt ook tegen muggen!
30 Jul, 08:42
Pff ik zou het niet weten.. Van mij mogen de muggen wel uitsterven:-d
30 Jul, 10:31
Muggen zijn idd voedsel voor vissen, spinnen en vogels. Dat muggen ons steken is omdat ze bloed nodig hebben voor de larven, ons bloed is hun voedsel...En de jeuk die we ervan krijgen is omdat ze spul op de gestoken plek spuiten zodat ons bloed niet gaat stollen na het bloedzuigen. Dus ergens is dat wel aardig van die beesten. Maar ik HAAT muggen! Er is toch zat ander voedsel voor spinnen, vogels en vissen??
30 Jul, 10:46
Ik snap toch echt niet dat uitgerekent die beesten de oerknal wel overleeft hebben!! die dino's hadden er al last van en nu wij! die dingen hebben geen nuttige functie,, ja oké voor die vissen! maar die eten ook wel larven van vliegen en wormen! dus die gaan zosnel nog nie dood!;-)

"Zouden MENSEN ook een functie hebben???"
tja zo kan je bezig blijven...
hebben honden dan wel een fnntie? of muizen? mieren? ach ik denk dat eigelijk alles wat leeft wel een funktie! denk ik....:-s
30 Jul, 10:58
Zou de wereld geen nieuw evenwicht vinden wanneer de muggen zouden verdwijnen? Dan komen er misschien wel meer vliegen (die zijn ook irritant, maar prikken tenminste niet) dan hebben de vissen ook weer te eten...

Ik snap het nut van die KUT-muggen nog steeds niet... :-(
Ze zijn in ieder geval irritanter dan het nut dat ze misschien wel hebben voor één of ander eco-systeem... :-@

Subject Started by  Replies   Last 
MZK! Crew
331 today, 18:56
Tim :duck:
560 today, 17:59
'CiCilliaaaa!
47 today, 16:29
:heartbounce: Daisy..!!!:heartbounce:
3775 today, 16:26
Marie-Anne
1 today, 10:44
Rieuwert :tristan: