Hallo!
Vandaag heb ik me opgegeven voor de Zibb.nl Business Challenge, een multimediale wedstrijd voor ondernemers. Initiatiefnemer is zibb.nl, de grootste zakelijke site van Nederland.
In de Zibb.nl Business Challenge strijden acht finalisten om de titel 'Creatiefste ondernemer van Nederland.' Wie na een aantal zakelijke uitdagingen de meeste punten heeft, wint een Chrysler Voyager. Je snapt het al: ik wil graag bij de acht finalisten horen en natuurlijk mijn bedrijf in de picture zetten!
Om bij die acht deelnemers te komen, moet ik de kracht van mijn netwerk bewijzen en zoveel mogelijk stemmen verzamelen voor deelname van mijn bedrijf.
Ik heb een bedrijf dat zich richt op het geven van adviezen aan consumenten op het gebied van voeding, sport en lifestyle. Daarnaast wordt er nu heel hard gewerkt om deze dienstverlening onder de nieuwe naam HealthLife Bloxxes voor de zakelijke markt te realiseren. Hierbij komt veel passie, ambitie en creativiteit kijken om een nieuwe markt te voorzien van een kwaliteitsproduct, een product dat je anderen kan aanraden en waar je over 10 jaar nog steeds het naeffect ziet. Preventief werken op ziekteverzuim, dat is echt HealthLife Bloxxes en door de aandacht via het blad Zibb, zullen veel vakmensen van deze preventieve dienstverlening horen. Op naar een gezond personeelsbestand, op naar minder ziekteverzuim. Dat kan allemaal onder de creatie van de HealthLife Bloxxes.
Wil jij me helpen? Ga dan nu naar
www.zibb.nl/businesschallenge en stem op mij. Je kunt met jouw stem zelf ook leuke prijzen winnen.
Bedankt voor je hulp!
Romano Sandee